Welkom op onze reisblog!

17 juni 2013

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 juni 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Hedwige:
    18 juni 2013
    Heel veel plezier op jullie rondreis in down-under! Geniet er met volle teugen van!
  3. Stijn:
    19 juni 2013
    bij de meesten blijft het bij praten of dromen, jullie gaan het ook doen! Maak er de reis van je leven van. grtjs, Stijn
  4. Ann:
    20 juni 2013
    Heel veel plezier tussen de skippy's ver van hier! Geniet ervan en vooral kom veilig weer! Wij wachten vol spanning op de avonturen!!
  5. Wendy Lopez:
    20 juni 2013
    Fantastisch dat jullie dit doen!! Geniet ervan!!
  6. Kris Segers:
    20 juni 2013
    Heel veel plezier! we kijken uit naar jullie reisverhalen. Geniet ervan!!
  7. Janick:
    21 juni 2013
    Vanaf gu gaat alle werk voor purchase zijn!! Daar onze purchase manager weg is.

Geniet ervan!!
  8. Evy steensels:
    Dag Marijke en Sven,

Geniet van ieder moment en van elkaar. Maak er een mooie vakantie van en wees voorzichtig hè

XXX
  9. Eric & Nancy:
    22 juni 2013
    Nog 1 nachtje slapen en het is zover. Spannend !!!
    Veel plezier, geniet er van en laat het avontuur beginnen.
  10. Sophie en Kevin:
    Heel veel plezier!!!
  11. Gert:
    23 juni 2013
    Heel veel plezier ginder; maak er een topreis van!! Ik ben benieuwd nr jullie verhalen & foto's!!!
  12. Marij:
    8 augustus 2013
    Dag Sven en Marijke,

Ik heb van Kelly jullie blog doorgekregen en heb met veel plezier al jullie avonturen gelezen en de (vele) foto's bekeken.
    Het ziet er prachtig uit ginds. Moet echt een 'once-in-a-lifetime' ervaring zijn!!
    En fijn dat jullie je zo goed amuseren ondanks het soms ietwat minder goede weer ;-)

Geniet nog van de rest van jullie reis!!!

Groetjes, Marijke (je vroegere buurmeisje)