Veilig aangekomen in Australië

26 juni 2013 - Sydney, Australië

Veilig en wel aangekomen in Australië! Na 9 uur vliegen waren we aangekomen in Seoul, Zuid-Korea. Hier moesten we 6,5u wachten op onze aansluiting naar Australië. Doordat we maar 4 uurtjes geslapen hadden was het heel moeilijk om wakker te blijven. Na heel wat wandelingen in de mooie en moderne luchthaven konden we uiteindelijk onze vlucht nemen richting Sydney. Na nog eens 9uur op het vliegtuig zijn we dan aangekomen aan de andere kant van de wereld om 6:30u locale tijd. Het is hier 8uur later dan in België dus wel een hele aanpassing... Ze hadden ons aangeraden om meteen aan het plaatselijke ritme aan te passen, wat wou zeggen dat we nog heel wat uurtjes wakker moesten blijven. We zijn met de trein naar Sydney centrum gegaan, op een kwartiertje waren we daar. Na 15 min wandelen met een enorm zware rugzak kwamen we aan bij ons hotel. Hier hebben we de bagage gedropt en zijn we ergens in de buurt gaan ontbijten. Ondertussen was het steeds harder en harder gaan regenen. Na wat rondwandelen zijn we even gevlucht in het shoppingcentrum. Toen het iets minder hard regende zijn we richting het centrum gewandeld langs het Opera House en de Harbour Bridge. Toen was het bijna 14u en konden we inchecken in het hotel. Tijd voor een douche om opnieuw op te warmen. Met dikkere winterkleren aan zijn we richring Darling Harbour gewandeld. Een gezellige buurt met veel restaurantjes en winkels.

Onze eerste dag is alvast geslaagd!

Groetjes
Sven en Marijke

1. Joke:
    26 juni 2013
    Dat ziet er frisjes en enorm leuk uit! Meer updates please!!! xxx
  2. Francine:
    26 juni 2013
    Leuk, leuk, mogen we nog meer meegenieten ?
    Fijne reis !
  3. Ma en pa:
    26 juni 2013
    Ziet er allemaal heel mooi uit en heel lekker .onze pa is vissen nog niets gehoord zal morgen wel laten weten hoe de vangst was . Voorzichtig nog en tot morgen
  4. Marc en Siska:
    26 juni 2013
    Ik ben blij dat jullie al goed zijn aangekomen. Maak er nog een mooi en gezellig verblijf van. Hou ons op de hoogte van de verschillende gebeurtenissen. Groetjes daar.
  5. Karolien, Pieter & LIO !!:
    Hey Allerliefste zus en schoonbroer,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, de foto's zien er heel mooi uit :). Ik laat elke foto ook aan Lio zien, denk dat hij een beetje jaloers is op jullie, is nu weer steeds aan het 'miauwee'.
    Voor de rest is hij héél braaf!!
    Nog héél véél plezier, en wees voorzichtig ! Blijf leuke foto's posten zodat wij (& Lio) jullie niet zo héél hard moeten missen :).
    Dikke kus, je kleine zusje & Pieter ! En natuurlijk vele knuffeltjes van Lio !! x.
  6. Evy Coenen:
    Hey collega!

Dat ziet er allemaal super uit! en leuk om te volgen :) Amusseer jullie maar goed!!

Groetjes
  7. Ma en pa:
    27 juni 2013
    Weer mooie foto,s vergeet niet aan de linkse kant van de weg te rijden spannend,,! Tussen haakjes onze pa had een goede vangst benieuwd naar meer verhalen